Jump to content

Yeedman

Members
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

109 Excellent

2 Followers

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ursus is the most valuable one personally i'd just save for one of the permanent weapons
  2. Hello, today we are meeting at german fortress in gold Financial. Thanks
  3. Hi everyone, today we are meeting at the pier in gold Waterfront.
  4. yeah, we barely ever post on the forums, mostly because it's my job and i'm extremely lazy. i could try and make it a habit however. here's the link to wq's discord btw where we talk about where to meet etc http://discord.gg/bwjAAZb
  5. ugh, so again it's only for clothing? kinda disappointed once again ngl
  6. i'd like to remind yall of oscar if you think ttk is everything
  7. Yeedman

    Casual Server

    interesting idea i'd love to see something like this when and if the population rises, right now there's just no pop for it
  8. i've heard the temptress is gonna be with the new contacts, however i'm not sure i've heard it from an official source ffa r&d iii you can just buy from other players so it's still obtainable ffa bullshark is on legendary weapon leaser in joker store and also a random reward in jt packs on armas
  9. energizer was removed before g1's release already, in like 2010
  10. still aint got most car kits on joker store and garage space is so limited, smh
  11. nah it's for both factions if you want to override that limit, use the trade system
  12. Hey everyone, today we'll meet at the ferry in gold Waterfront.
  13. Pioneer still the top choice. But if you want to save a bit of cash, T-25 isn't that much worse anymore
  14. Hi everyone, today we're meeting at the construction yard in gold Financial.
×
×
  • Create New...