Jump to content
Sign in to follow this  
Misakaaa

Anime Themed Car

Recommended Posts

Hi. I didn't knew where to post this so im posting it here now.
I was looking for some nice Anime themed cars in social district but i couldn't find any. Back in the days there were many Anime themed cars sold by a guy named "Machette" but it seems like he quit the game long time ago.
So if there is anyone that could make a nice anime themed 4slot han veo with kits (no nudity pls) please contact me ingame.
 

  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Misakaaa said:

Hi. I didn't knew where to post this so im posting it here now.
I was looking for some nice Anime themed cars in social district but i couldn't find any. Back in the days there were many Anime themed cars sold by a guy named "Machette" but it seems like he quit the game long time ago.
So if there is anyone that could make a nice anime themed 4slot han veo with kits (no nudity pls) please contact me ingame.
 

Maybe machete is still banned and is still waiting for support to reply on him 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Keshi said:
Maybe machete is still banned and is still waiting for support to reply on him 🤔
wait did they ban him? my fucking god he is a legend who banned him? No wonder why there are only shitcars being sold nowdays
  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm gonna have to direct you to the nearest hospital for that cancer. Fuggin weebs, I already have to deal with you guys in Ace Combat and War Thunder.....

  • Like 1
  • Sad 1
  • Dislike 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Misakaaa said:
3 minutes ago, Keshi said:
Maybe machete is still banned and is still waiting for support to reply on him 🤔
wait did they ban him? my fucking god he is a legend who banned him? No wonder why there are only shitcars being sold nowdays
AFAIK if you are still banned, you were banned for a ToS violation, or your cheating ban had detailed notes attached to it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, NotTheEnforcer said:

I'm gonna have to direct you to the nearest hospital for that cancer. Fuggin weebs, I already have to deal with you guys in Ace Combat and War Thunder.....

yo give it a chance you only need to watch one hentai and you will decide to join us

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Misakaaa said:
3 minutes ago, Keshi said:
Maybe machete is still banned and is still waiting for support to reply on him 🤔
wait did they ban him? my fucking god he is a legend who banned him? No wonder why there are only shitcars being sold nowdays
Idont know but allot of people were banned mostly for no reason and since those were not FFbans they were not included in the 2 unbanwaves. So support ticket is the only way someone nonefairfight can get unbanned.

If in max 2months you don't see him then he prob did quit lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Misakaaa said:
3 minutes ago, NotTheEnforcer said:

I'm gonna have to direct you to the nearest hospital for that cancer. Fuggin weebs, I already have to deal with you guys in Ace Combat and War Thunder.....

yo give it a chance you only need to watch one hentai and you will decide to join us
Oh I've watched hentai, and I stopped because that shit's weird. It also doesn't belong anywhere NEAR games like APB/AC/WT. 
  • Dislike 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forum is broken...doubleposted my reply like that .-.

9 minutes ago, CookiePuss said:
11 minutes ago, Misakaaa said:
AFAIK if you are still banned, you were banned for a ToS violation, or your cheating ban had detailed notes attached to it.

@CookiePuss well I was manual banned by 1 of the GM's in social in Jan 2016 because i told him to shutup(i had valid reasons)
I was unbanned 2weeks ago tho

  Edited by Keshi
Forum doubleposted my previous reply so...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Keshi said:
Idont know but allot of people were banned mostly for no reason and since those were not FFbans they were not included in the 2 unbanwaves. So support ticket is the only way someone nonefairfight can get unbanned.

If in max 2months you don't see him then he prob did quit lol
i hope they unban him and throw out that person that banned him since he was contributing alot to the community.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Misakaaa said:
10 minutes ago, Keshi said:
Idont know but allot of people were banned mostly for no reason and since those were not FFbans they were not included in the 2 unbanwaves. So support ticket is the only way someone nonefairfight can get unbanned.

If in max 2months you don't see him then he prob did quit lol
i hope they unban him and throw out that person that banned him since he was contributing alot to the community.
I was a theme maker so i lived allot in social, and my friend was a clothing designer... sad life lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Keshi said:

Forum is broken...doubleposted my reply like that .-.


@CookiePuss well I was manual banned by 1 of the GM's in social in Jan 2016 because i told him to shutup(i had valid reasons)
I was unbanned 2weeks ago tho

 
Yeah, I think with ToS bans they have to go through them manually so see if an unban is warranted.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, CookiePuss said:
13 minutes ago, Keshi said:

Forum is broken...doubleposted my reply like that .-.


@CookiePuss well I was manual banned by 1 of the GM's in social in Jan 2016 because i told him to shutup(i had valid reasons)
I was unbanned 2weeks ago tho

 
Yeah, I think with ToS bans they have to go through them manually so see if an unban is warranted.
I'm not sure if they did leave something attachted to my ban... 2 gm's were talking about racial stuffs and immigrants and at some point 1 of them said something that kinda triggered me a bit(since i am not american) and i told him to shutup if you don't know what you are talking about. He said watch how i talk or they will take action and i said that he will lose his job soon and i'll still be here. I got perma banned, my gf got permabanned and my designer friend got permabanned "because we are always together"

And now all 3 of us are free and those GM's arnt part of APB no more for a long time :')  win win? Edited by Keshi

Share this post


Link to post
Share on other sites

i seen a rapid decline in anime stuff lately, well good anime stuff atleast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Keshi said:
I'm not sure if they did leave something attachted to my ban... 2 gm's were talking about racial stuffs and immigrants and at some point 1 of them said something that kinda triggered me a bit(since i am not american) and i told him to shutup if you don't know what you are talking about. He said watch how i talk or they will take action and i said that he will lose his job soon and i'll still be here. I got perma banned, my gf got permabanned and my designer friend got permabanned "because we are always together"

And now all 3 of us are free and those GM's arnt part of APB no more for a long time :')  win win?
As I understand it (from LO staff snippets, I have zero inside info), if you request a ban review and there are no notes attached to your ban, you have a good chance of it being overturned. Edited by CookiePuss
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, CookiePuss said:
As I understand it (from LO staff snippets, I have zero inside info), if you request a ban review and there are no notes attached to your ban, you have a good chance of it being overturned.
Yep... thats what happend to us that we were unbanned probably
Now i got 2 forum accounts for no reason lol
  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, DrTilt said:
Yep... thats what happend to us that we were unbanned probably
Now i got 2 forum accounts for no reason lol
i hope Machette comes back
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

by order of nato all weebs are commanded to disperse 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Might be wrong here but aren't Han Veos really bad vehicles? 

Edited by Spherii

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Misakaaa said:
i hope they unban him and throw out that person that banned him since he was contributing alot to the community.
where would the first world be right now without anime car creators

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Spherii said:

Might be wrong here but aren't Han Veos really bad vehicles? 

They're low tier, but not awful.  Obviously no competition for a Vegas, Rapier, or Jericho but decently quick for a low tier 4 seater and handle really nicely.

Edited by BrandonBranderson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...