Jump to content
Mitne

Masquarade Mask callback.

Recommended Posts

6 months - no new codes, no info, no giveaway.

You though I let it go? So far you proving what I said was right. Arbitrary giveaway to appease certain people.

Original thread:

Also don't comment on this original thread, seems necroing posts are deleted without warning.

Edited by Mitne
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

i’d like orbit to put the mask on armas just so there’s no more entitled threads whining about “exclusives”

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mitne said:

6 months - no new codes, no info, no giveaway.

You though I let it go? So far you proving what I said was right. Arbitrary giveaway to appease certain people.

Original thread:

Also don't comment on this original thread, seems necroing posts are deleted without warning.

I completly missed this.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Y2Venom said:

I completly missed this.

Not alone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Y2Venom said:

I completly missed this.

 

4 minutes ago, EvaPooh said:

Not alone.

Not even suprised. Whoever interested in it, read old thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just clicked on the original thread link to see what it looks like.
Is there bump mapping on it, or is this a preset Devil Dog / hockey mask?


From the original thread :

On 11/11/2019 at 5:18 AM, Kitty Yekaterina said:

Realistic light reflexion is what makes this mask beautiful. Reminds a lot at Venice porculain masks during Carnival. 

Edited by Talla

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's a bump mapping. Not the best of the kind, but yeah 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

who care its ugly maks anyway lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Just now, CookiePuss said:

Friendly reminder that the masquerade mask is pretty ugly.

im agreed ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, CookiePuss said:

Friendly reminder that the masquerade mask is pretty ugly.

Still they made a bad move giving it away randomly, when nobody knew that. 🙂

Edited by AlishaAzure

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, AlishaAzure said:

Still they made a bad move giving it away randomly, when nobody knew that. 🙂

Rewarding the regular players.

Seems ok to me.

I did not get them, btw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, CookiePuss said:

Rewarding the regular players.

Seems ok to me.

I did not get them, btw.

Rewarding who was logged into the forums at the topic moment* < fixed for you.

Still okay for me too, but i also didn't got them still.

 

I like some moves while others, meh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, AlishaAzure said:

Rewarding who was logged into the forums at the topic moment* < fixed for you.

Still okay for me too, but i also didn't got them still.

 

I like some moves while others, meh.

Forums, twitter, or anyone online and in game at the time.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saddest part of it we can't even see it on any other player, since these players don't even play now. I wish any of them was one of those social static players lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Nagletz said:

Saddest part of it we can't even see it on any other player, since these players don't even play now. I wish any of them was one of those social static players lol

actually, if LO added a player to social and just used it to display new clothing and stuff... that'd be cool
sort of like the joker store mannequins, but constantly changing

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, CookiePuss said:

Forums, twitter, or anyone online and in game at the time.

 

At the time, 6 months ago. Meaning it's unobtainable now.

Not even gonna still comment how idiotic that form of "giveaway" is (and on forums it was only after old thread became hot and they tried to save face).

18 hours ago, AlishaAzure said:

Still they made a bad move giving it away randomly, when nobody knew that. 🙂

Exactly my though. From what I get this codes were given out on APB streams on Twitch (Didn't watch em? Fuck you!), Twitter (Where, when, I dunno, got alert set for LO channel), in-game (Asked around, nobody knows shit).

19 hours ago, Guest said:

who care its ugly maks anyway lol

It might be ugly mask. But fact remains - item again was given to part of population without knowledge of bigger part of playerbase.

So they shouldn't call it giveaway and if they want for it to be giveaway then it should be public.

22 hours ago, 404 said:

i’d like orbit to put the mask on armas just so there’s no more entitled threads whining about “exclusives”

Entitled? Excuse me?
What is so entitled in calling out "giveaway" in some random places to some small populations of APB? Is this people who were at right time and moment on Twitter or some random Twitch stream any special? Or you just can't face fact that large portion of population didn't even knew about any giveaway, no news was given and it was done at random without any sense or purpose?

They can put it on ARMAs, wouldn't even fuckin buy it. Fact remains.

20 hours ago, NotZombieBiscuit said:

Why are you trying to conceal your face?

 

What are you hiding?

This is my supposed coronavirus mask.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Mitne said:

At the time, 6 months ago. Meaning it's unobtainable now.

Not even gonna still comment how idiotic that form of "giveaway" is (and on forums it was only after old thread became hot and they tried to save face).

Exactly my though. From what I get this codes were given out on APB streams on Twitch (Didn't watch em? Fuck you!), Twitter (Where, when, I dunno, got alert set for LO channel), in-game (Asked around, nobody knows shit).

It might be ugly mask. But fact remains - item again was given to part of population without knowledge of bigger part of playerbase.

So they shouldn't call it giveaway and if they want for it to be giveaway then it should be public.

Entitled? Excuse me?
What is so entitled in calling out "giveaway" in some random places to some small populations of APB? Is this people who were at right time and moment on Twitter or some random Twitch stream any special? Or you just can't face fact that large portion of population didn't even knew about any giveaway, no news was given and it was done at random without any sense or purpose?

They can put it on ARMAs, wouldn't even fuckin buy it. Fact remains.

This is my supposed coronavirus mask.

Yeah.. agreed 100% with you on that.

Still those peoples aren't even online or they don't use it, so really helpful.

I randomly came inside forums you know.. daily/weekly checks, and i happen to see this topic, but alredy gave out many codes and i couldn't get it.

I don't care if it's ugly or anything, still, the item was given out to very small portion because nobody knew that.

I asking myself how these mods have the ability to do that without informing everyone, still calling it giveaway.

It isn't, just stop.

 

Giveaway meaning=a thing that is given free, often for promotional purposes.

 

I really wouldn't care if the mask was obtainable you know.. through JT's, Armas, contacts, or any other methods.

But it isn't.

19 hours ago, CookiePuss said:

actually, if LO added a player to social and just used it to display new clothing and stuff... that'd be cool
sort of like the joker store mannequins, but constantly changing

Or, changing depending on what you choose to Display on that specific mannequin, like car showroom but for all the clothes.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, BrandonBranderson said:

Lol the female one looks so derpy.

 

2019-10-21_12.png13664722_1118435051549227_802492048_n.jp

 

Just sayin'.

Lmao. Indeed lips are a bit too high.

But it's masquarade mask, who cares about realism? 😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/4/2020 at 2:07 AM, Mitne said:

Exactly my though. From what I get this codes were given out on APB streams on Twitch (Didn't watch em? Fuck you!), Twitter (Where, when, I dunno, got alert set for LO channel), in-game (Asked around, nobody knows shit).

I did not know where to watch it so I never got to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/3/2020 at 8:17 PM, Nagletz said:

Saddest part of it we can't even see it on any other player, since these players don't even play now. I wish any of them was one of those social static players lol

lol i still play occasionally and have the mask

dont wear it tho because it's ugly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...