Jump to content
Sign in to follow this  
Parthian

N-HVR 762

Recommended Posts

Vad tycker ni? Ska den bli nerfad eller? 850 skada med ett skott är väldigt mycket. Känns lite som om det inte har någon plats i spelet om jag ska vara helt ärlig.
Diskutera! 

 

👮‍♂️

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Gothina said:

Den är bra som den är!

Aa fan du kanske har rätt asså. Den känns ju jävligt stark på Waterfront när man spawnar 100m ut från pointen men det kanske bara är jag som är dålig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort 🙂 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Gromziee said:

jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort 🙂 

Aa tycker dom borde lägga till KAR98 med 15x Scope och Bipod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, GhosT said:

Why are you doing this

for the memes

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Gromziee said:

jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort 🙂 

Financial and Waterfront maps are about 1.5km wide, Snipers are hard to keep balanced in game with damage and all the trick shots.

 

Sniper rifles are not such a problem in Fortnight and PUBG because weapon type, quality and location are random with some chests giving a higher chance.

In APB, weapons are not spawned or dropped in the map, you either own them... or you don't!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/19/2020 at 7:40 PM, Amberwind said:

Vad tycker ni? Ska den bli nerfad eller? 850 skada med ett skott är väldigt mycket. Känns lite som om det inte har någon plats i spelet om jag ska vara helt ärlig.
Diskutera! 

Probemlet är att om man nerfar skadan bara lite för mycket kommer alla scouts och andra snipers direkt vara bättre. Bästa hade varit om de aldrig lagt in den i spelet och scout hade varit standard tbh

 

bara ge scout 850 så är hvr mindre cancer ))

Edited by VanilleKeks
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damage nerf: 850>750 and revert it back to it's previous state. Maybe slighly buff the fire rate.

Edited by xHenryman90x

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, xHenryman90x said:

Damage nerf: 850>750 and revert it back to it's previous state. Maybe slighly buff the fire rate.

Snälla skriv på svenska jag har svårt att förstå.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Amberwind said:

Snälla skriv på svenska jag har svårt att förstå.

Use translator, i don't understand your language much either.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, xHenryman90x said:

Use translator, i don't understand your language much either.

مهرباني ڪري سویڈش ۾ لکندو آهيان مون کي ڏاڍي وقت سمجهڻ گهرجي.

11 hours ago, VanilleKeks said:

Probemlet är att om man nerfar skadan bara lite för mycket kommer alla scouts och andra snipers direkt vara bättre. Bästa hade varit om de aldrig lagt in den i spelet och scout hade varit standard tbh

 

bara ge scout 850 så är hvr mindre cancer ))

750-ish skada hade varit okej tycker jag. Då är den inte värdelös men inte lika äcklig som den är nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/24/2020 at 12:12 PM, Boxo said:

ta bort skiten

Snälla låt bli att förstöra min tråd. Jag försöker faktiskt ha en seriös diskussion här.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...