Parthian 344 Posted February 19, 2020 Vad tycker ni? Ska den bli nerfad eller? 850 skada med ett skott är väldigt mycket. Känns lite som om det inte har någon plats i spelet om jag ska vara helt ärlig. Diskutera! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gothina 22 Posted February 19, 2020 Den är bra som den är! Share this post Link to post Share on other sites
Parthian 344 Posted February 19, 2020 3 hours ago, Gothina said: Den är bra som den är! Aa fan du kanske har rätt asså. Den känns ju jävligt stark på Waterfront när man spawnar 100m ut från pointen men det kanske bara är jag som är dålig. Share this post Link to post Share on other sites
Gromziee 8 Posted February 23, 2020 jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort 1 Share this post Link to post Share on other sites
GhosT 1301 Posted February 23, 2020 Why are you doing this 1 Share this post Link to post Share on other sites
PotatoeGirl 220 Posted February 23, 2020 Hur är detta inte låst ännu? Share this post Link to post Share on other sites
Parthian 344 Posted February 23, 2020 4 hours ago, Gromziee said: jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort Aa tycker dom borde lägga till KAR98 med 15x Scope och Bipod. Share this post Link to post Share on other sites
vsb 6171 Posted February 23, 2020 40 minutes ago, GhosT said: Why are you doing this for the memes Share this post Link to post Share on other sites
VickyFox 353 Posted February 23, 2020 5 hours ago, Gromziee said: jag tycker den ska döda på ett skott som en riktig sniper typ som i PUBG när man träffar ett fint skott från 1km bort Financial and Waterfront maps are about 1.5km wide, Snipers are hard to keep balanced in game with damage and all the trick shots. Sniper rifles are not such a problem in Fortnight and PUBG because weapon type, quality and location are random with some chests giving a higher chance. In APB, weapons are not spawned or dropped in the map, you either own them... or you don't! Share this post Link to post Share on other sites
VanilleKeks 737 Posted February 23, 2020 (edited) On 2/19/2020 at 7:40 PM, Amberwind said: Vad tycker ni? Ska den bli nerfad eller? 850 skada med ett skott är väldigt mycket. Känns lite som om det inte har någon plats i spelet om jag ska vara helt ärlig. Diskutera! Probemlet är att om man nerfar skadan bara lite för mycket kommer alla scouts och andra snipers direkt vara bättre. Bästa hade varit om de aldrig lagt in den i spelet och scout hade varit standard tbh bara ge scout 850 så är hvr mindre cancer )) Edited February 23, 2020 by VanilleKeks 1 Share this post Link to post Share on other sites
Acornie 490 Posted February 24, 2020 Et quod enim operor non intellego non placet Share this post Link to post Share on other sites
xHenryman90x 129 Posted February 24, 2020 (edited) Damage nerf: 850>750 and revert it back to it's previous state. Maybe slighly buff the fire rate. Edited February 24, 2020 by xHenryman90x Share this post Link to post Share on other sites
Parthian 344 Posted February 24, 2020 2 minutes ago, xHenryman90x said: Damage nerf: 850>750 and revert it back to it's previous state. Maybe slighly buff the fire rate. Snälla skriv på svenska jag har svårt att förstå. Share this post Link to post Share on other sites
xHenryman90x 129 Posted February 24, 2020 1 hour ago, Amberwind said: Snälla skriv på svenska jag har svårt att förstå. Use translator, i don't understand your language much either. Share this post Link to post Share on other sites
Parthian 344 Posted February 24, 2020 6 minutes ago, xHenryman90x said: Use translator, i don't understand your language much either. مهرباني ڪري سویڈش ۾ لکندو آهيان مون کي ڏاڍي وقت سمجهڻ گهرجي. 11 hours ago, VanilleKeks said: Probemlet är att om man nerfar skadan bara lite för mycket kommer alla scouts och andra snipers direkt vara bättre. Bästa hade varit om de aldrig lagt in den i spelet och scout hade varit standard tbh bara ge scout 850 så är hvr mindre cancer )) 750-ish skada hade varit okej tycker jag. Då är den inte värdelös men inte lika äcklig som den är nu. Share this post Link to post Share on other sites
Spillra 135 Posted February 24, 2020 ta bort skiten Share this post Link to post Share on other sites
Parthian 344 Posted February 27, 2020 On 2/24/2020 at 12:12 PM, Boxo said: ta bort skiten Snälla låt bli att förstöra min tråd. Jag försöker faktiskt ha en seriös diskussion här. Share this post Link to post Share on other sites
Spillra 135 Posted February 28, 2020 Ta bort hvr:en. ez clap Share this post Link to post Share on other sites