Jump to content
Sign in to follow this  
PUSH1Nka

Код ошибки: 10008/ Error code 10008

Recommended Posts

Привет, мой аккаунт заблокирован можно как нибудь узнать причину. т.к. читы и прочее стороннее ПО, я не использую. Спасибо

Hi, my account is blocked, you can somehow find out the reason. since cheats and other third-party software I do not use. Thanks

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

just to be sure:

Недавно некоторые игроки пожаловались, что их по ошибке забанили в APB Reloaded. Как выяснилось, дело в изменении файлов игры: левые конфиги и неодобренные лаунчеры.

Сегодня Мэтью Скотт ещё раз напомнил, что единственный официально разрешённый лаунчер — Advanced APB Launcher.

В качестве примера запрещённых вещей Мэтью показал APB Manager от Somepony и Pinkl. «Это не тот Advanced Launcher, который мы одобрили. Он не только редактирует конфиги, но и заменяет шейдеры и взламывает игру», — пишет Мэтью Скотт.

Он понимает, что многие игроки не могли понять разницу между лаунчерами, поэтому всех игроков разбанят (если у них не было до этого предупреждений). «Они были в бане больше недели, это достаточное наказание», — завершает Мэтью.

Однако, автобан за подобные изменения файлов игры останется. И второго шанса больше не будет.

 

taken from apb-r, can't speak russian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same for my main account happened couple days ago, just came back of a 6month break some weeks ago and now my account seems to be banned. Hopefully my ticket gets answered.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/14/2019 at 4:51 AM, PUSH1Nka said:

Hi, my account is blocked, you can somehow find out the reason. since cheats and other third-party SOFTWARE, I do not use. Thanks

Hi, my account is blocked, you can somehow find out the reason. since cheats and other third-party software I do not use. Thanks

contact support

Edited by olo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/14/2019 at 2:00 AM, Amayii said:

The forum team is not able to help provide details regarding your account status, you will need to contact our support team on https://support.gamersfirst.com/.

 

~@mayii

 

13 hours ago, olo said:

contact support

I wrote, i`m waiting for an answer for a week 🙂

Я уже писал туда, жду ответ уже неделю 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, PUSH1Nka said:

 

I wrote, i`m waiting for an answer for a week 🙂

Я уже писал туда, жду ответ уже неделю 🙂

try two more weeks

 

Edited by neophobia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...