Devik123 0 Posted July 28 I recently downloaded APB Reloaded , but I've been running into some issues. Every time I try to play, I keep encountering an error and getting disconnected. I was wondering if you could help me troubleshoot and fix this issue as soon as possible. Your expertise would be greatly appreciated! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Therrau 0 Posted August 13 Em 28/07/2024 às 04:39, Devik123 disse: Recentemente, baixei o APB Reloaded , mas tenho tido alguns problemas. Toda vez que tento jogar, continuo encontrando um erro e sendo desconectado. Eu queria saber se você poderia me ajudar a solucionar e corrigir esse problema o mais rápido possível. Sua experiência seria muito apreciada! Estou com o mesmo problema que o cara acima, gostaria de saber se existe uma previsão para corrigir esse erro que está ocorrendo??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
spher3 40 Posted August 19 use a vpn to connect until they realize this is an actual issue.... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites