Jump to content

Photo

Lag incomum

• Please log in to reply
3 replies to this topic

juiz

juiz

Initiate

• Members
  • 9 posts
  • Joined 06-October 16

[BR]

Seguinte senhores, estou com um problema no meu jogo ou no meu computador, não sei ainda o certo:

PROBLEMA==>

Tenho uma configuração razoável e que atende o requisitos do jogo:

Processador: AMD FX 6300;

M. RAM: 8Gb hyperX 1866;

VGA: gtx 550ti;

raid0

Tudo bem que não é uma configuração mediana, mas, entende-se que, com gráficos em médio, pode-se ter uma experiência de jogo aceitável.

Mas, depois que montei essa configuração o jogo não responde como deveria pelo seguinte fato, quando abro o jogo e começo a jogar, o fps do jogo está perfeito, pois ele **** entre 70 e 85fps. Só que, no decorrer da jogatina, tipo, depois de uns 15 minutos, esse fps vai caindo gradativamente e quando passo mais ou menos 25 minutos jogando, o que antes era um fps de 80, está em 20. O próprio SO **** bugado, com falhas no áudio e impossível de joga. **** claro assim que não é por incapacidade do hardware, pode ser incompatibilidade.

Já enviei um chamado de suporte para a G1, mas eles só pediram para que eu desabilitasse o alto falante, o que por sinal, não resolveu.

Assim, recorro aos amigos aqui do fórum por alguma ideia para solucionar o problema.

[EN]

Next sirs, I have a problem in my game or in my computer, I do not know yet the right one:

PROBLEM ==>

I have a reasonable setup that meets the requirements of the game:

Processor: AMD FX 6300;

M. RAM: 8Gb hyperX 1866;

VGA: gtx 550ti;

Raid0

It's okay that it's not a medium setting, but it's understood that with medium graphics, you can have an acceptable gaming experience.

But after I set up this configuration the game does not respond as it should for the following fact, when I open the game and start playing, the game fps is perfect, because it is between 70 and 85fps. But in the course of the game, type, after about 15 minutes, this fps is falling gradually and when I spend about 25 minutes playing, what was before an 80 fps, is at 20. The OS itself is buggy, With flaws in the audio and impossible to play. It is clear that it is not because of hardware incapacity, it may be incompatibility.

I already sent a support call to the G1, but they only asked me to disable the loudspeaker, which by the way, did not solve.

So, I turn to friends here in the forum for some idea to solve the problem.

Edited by juiz, 25 April 2017 - 10:21 AM.

SixxstagesofMajik

SixxstagesofMajik

Ascended

• Members
  • 4538 posts
  • Joined 28-March 15

You use or try advanced launcher it might help

Majikal PC Tweaks
How bad i get serious, can talk about Trump gosh darn the politics with the Syrians
You wanna ban immigrants? Start with your wife
You wanna end wih some bullshoot? Start with your life
Before ya judge think

juiz

juiz

Initiate

• Members
  • 9 posts
  • Joined 06-October 16

You use or try advanced launcher it might help

I tried with the advanced, I put the graphics in the lowest level, even so, after 20 minutes I can not play because of the lag. And this is not the heating of the gpu or cpu since this only happens with APB, I play other games and I do not have this problem. Example, I can spend 5 hours playing warface that does not show this problem.

juiz

juiz

Initiate

• Members
  • 9 posts
  • Joined 06-October 16

APB_2017_04_30_01_18_37_988.jpg

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users